AKTIVITY

TRX®

Zkratka TRX® se skládá ze slov Total-Body Resistance Exercise, volně přeloženo jako „Cviky pro zatížení celého těla“.
 
POPIS: Jedná se o závěsný systém, který se skládá ze dvou pevných popruhů nastavitelné délky. Popruhy jsou s madly pro ruce či nohy a při cvičení se využívá pouze váha vlastního těla. Intenzita cvičení se zvyšuje či snižuje úhlem naklonění TRX®.
 
TYP: Funkční trénink - soubor cvičení, které přirozeným způsobem zapojují co nejvíce svalových skupin najednou.

KRUHOVÝ TRÉNINK

Kruhový trénink je tréninková metoda, která se skládá z vybraných cviků zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci po dobu předem určenou.
 
POPIS: Kruhový trénink obsahuje opakující se intervaly. Lekce má určené časové úseky - samotné cvičení a pauzy mezi jednotlivými cviky. Zpravidla je pauza mezi cviky tak dlouhá, aby umožnila cvičícímu přesun z jednoho stanoviště na druhé. Jednotlivé cviky by se měly provádět v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování, nikoliv však na úkor správné techniky provedení. Z tohoto důvodu je volba vhodné zátěže rozhodující.
 
TYP: Kruhový trénink je vynikajícím prostředkem k zpevnění celého těla a ke zlepšení fyzické kondice. Jeho správný průběh však vyžaduje zvládnutí techniky všech vykonávaných cviků.

TABATA

Tabata je cvičení zaměřené na vysoký a intenzivní výkon ve velmi krátkém čase. Jedná se o kombinaci aerobního a silového cvičení s velkou účinností.
 
POPIS: Tabata kolo se skládá z osmi 20 sekundových cviků prováděných na 100 %, proložených dobou odpočinku po dobu 10 sekund. Klíčem k efektivitě v Tabata cvičení jsou krátké intervaly odpočinku mezi cviky. Tabata zvyšuje nejen kardio-respirační zdatnost, ale také sílu, záleží na výběru cviků.
 
TYP: Intervalový trénink.

JÓGA

Jedná se o cvičení založené na propojení jógových pozic a na plynulém dechu. Cílem této lekce je vytvoření jednoty těla, mysli i duše.

POPIS: Na hodinách jógy si zkusíte pestrou škálu jógových pozic. Jednotlivé pozice vaše tělo zahřejí a rozproudí v něm energii. 
 
TYP: Lekce, kde prožijete pocit zahřátí, uvolnění, zapracujete na pružnosti, ohybnosti a síle vašeho těla.

BOSU®

Jedná se o systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.

POPIS: Základem cvičení BOSU® je speciálně vyvinutá nafukovací kopule BOSU Balance Trainer, která se při cvičení používá jak stranou rovnou, tak vypouklou. Cvičení BOSU komplexně posiluje svaly celého těla, zpevňuje šlachy a vazy, zajistí lepší koordinaci pohybu, držení těla a jako každá fyzická aktivita má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém a redukci tuku.

TYP: Z hlediska zaměření můžeme BOSU zařadit do několika typů tréninků, které se v jednotlivých hodinách prolínají, liší se náročností a intenzitou – kardio a posilovací trénink či rehabilitační cvičení.

PROBLÉMOVÉ PARTIE

Lekce je zaměřena především na střed těla a problémové partie - stehna, hýždě a břišní svaly

POPIS: Na lekci PROBLÉMOVÉ PARTIE Vás čeká aerobní část na zahřátí a hlavně posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny jsou zrovna procvičovány, přičemž by se měly periodicky střídat svaly horních a dolních končetin, aby nedošlo k jejich přetížení. 

TYP: Hodina PROBLÉMOVÉ PARTIE vám pomůže formovat a zpevňovat postavu. 

PUMP

Pump je skupinové kondiční cvičení, které kombinuje aerobní činnost se silou a zapojuje tak všechny svalové partie.
 
POPIS: Jde o cvičení při motivační hudbě, kdy se zapojují všechny svaly těla při cvičení s nakládací činkou. Na činku si lze naložit libovolnou zátěž, tím je umožněno zvolit si svou intenzitu cvičení, nehrozí tak nárazy či případné zatěžování kloubů, kostí a páteře. Pump přebírá mnohé pohyby z posilovny – dřepy, výpady, tlaky a zdvihy. Jelikož se jedná o aerobní cvičení, podporuje kardiovaskulární systém.
 
TYP: Toto cvičení spojuje intenzivní spalování tuku, rýsování svalové hmoty a vytrvalostní posilování.

INTERVALOVÝ TRÉNINK

Jedná se o druh cvičení, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem.

POPIS: Zásadní výhodou tohoto tréninkového konceptu je to, že ke spalování tuku nedochází pouze při cvičení ale i po něm. 

TYP: Intervalový trénink.

FUNKČNÍ TRÉNINK

POPIS: Při hodinách funkčního tréninku se zaměříme na procvičení, protažení a posílení celého těla za pomoci škály cvičebních pomůcek, ale i za využití pouze vlastní váhy těla. Na funkčním tréninku provádíme cviky tak, aby naše tělo pracovalo správně, přirozeně a ve spolupráci těch svalů, které daný pohyb mají provádět.

TYP: Počet opakování, rychlost, totální zničení není prioritou funkčního tréninku… tou je především správná technika provedení.

BĚŽECKÝ TRÉNINK

Běžecký trénink pod vedením zkušeného sportovce a zejména běžce Jana Průchy je venkovní aktivitou.
 
POPIS: Lekce je zaměřená na nácvik techniky a efektivity běhu. Budeme se snažit zaměřit se na odstranění častých chyb, na rozvoj - rychlosti (reakční akcelerační a maximální), dynamiky, frekvence, síly (odrazové a výbušené), vytrvalosti (tempové a kondiční) a také na posun aerobního prahu pro běh na dlouhé tratě. Běhání je aktivita, kterou může dělat každý sám kdykoliv a kdekoliv ale… Běháte správně? Zrychlujete se? Zlepšujete se? Už se pro Vás stal výběh na 10 km relaxační trasou, nebo se ještě stále nadřete a trápíte? Přijďte si vyzkoušet atletický trénink a zjistíte, jak i venkovní atletická lekce dokáže mít náboj.

TYP: Běžecký trénink venku, v okolí Fitness For Joy. Speciální běžecká cvičení, běhy intervalové, souvislé modelované, úsekové - měřené, crosové. Množství běžeckých her a cvičení, atletické (venkovní) kruhové tréninky.

OTEVÍRACÍ DOBA:

Pondělí 07.00-21.00
Úterý 07.00-21.00
Středa 07.00-21.00
Čtvrtek 07.00-21.00
Pátek 07.00-20.00
Sobota 08.00-13.00
Neděle 15.00-20.00

Partneři: